Friday, December 21, 2007

Adakah anda membasuh baju tanpa sebarang serbuk cuci?


- Menjimatkan Wang
- Menjaga Kesihatan
- Mesra Alam Sekitar
Dengan menggunakan Bebola Pembasuhan MAGIC BALL,
anda akan mendapat faedah-faedah yang tersebut di bawah ini:-
PERLINDUNGAN
Disebabkan Bebola Pembasuhan MAGIC BALL tidak mengandungi detergen, ia tidak akan meninggalkan sebarang sisa detergen dalam pakaian dan fiber, oleh itu ia tidak akan menyebabkan sebarang masalah kulit terhadap mereka yang alah atau ganguan pada sisa-sisa detergen yang tertinggal selepas pembasuhan.
SELAMAT
Ia melindungi proses pengoksidaan dan kelunturan warna fabric yang disebabkan oleh klorin dalam air di bandar dan membantu mengekalkan kelastikan fabric tersebut.

KEBERSIHAN
Bebola Pembasuhan MAGIC BALL mempunyai agen antibiotic. Ia menghapuskan kulat, patogenik dan bau yang tidak selesa. Ia juga menggiatkan air dan menambahkan kuasa pembersihan.

KESIHATAN
Mereka yang menghadapi kulit yang sensitif dan atopik perlu menggunakan Bebola Pembasuhan MAGIC BALL.

KESENANGAN
Dengan fungsi yang bergabung, ia tidak perlu menambahkan agen penceluran, pelembut fabric dan bahan tambahan pembasuh yang lain.
MESRA ALAM SEKITAR
Bebola Pembasuhan MAGIC BALL menggunakan bahan semula jadi, dan berasaskan kemesraan alam sekeliling, bahan semula jadi yang berorganik tersebut menghasilkan Bebola Pembasuhan MAGIC BALL, ia boleh menggantikan fungsi detergen atau serbuk cuci yang sedia ada sekarang, ia merupakan cara yang lebih sihat lagi jimat.

JADI, TUNGGU APA LAGI?
Marilah kita bersama-sama menggunakan cara pembasuhan baju yang bermanfaat ini!

No comments: